Skupno število ogledov strani

torek, 25. marec 2014

OBČUTKI PRED ODHODOM


 
Pričakujem, da bo lepo in da bomo kaj dobili ter da bo dobro kosilo. /AŠ
Komaj čakam, da gremo. Občutki so odlični. Strah me je, da se leča ne izgubi. Pričakujem, da se bomo zabavali, se imeli lepo in imeli  kaj prostega časa zase. /JŠ
Malo strašni in tudi lepi; jaz mislim, da z lokom nikdar ne bom zadela tarče. Malo me je tudi sram. /KI
Komaj čakam lokostrelstva, plezanje, škratov ples in odhod z avtobusom. Zanima me, če bomo imeli kaj prostega časa./GŠ
Komaj čakam jutri./SS
Odlični! Komaj čakam, da bomo streljali z lokom, saj si to želim že zares dolgo. Pričakujem, da se bomo imeli lepo./TK
Komaj čakam, da bomo plezali in streljali z lokom./EM
Komaj čakam, da gremo v šolo v naravi. Pričakujem, da nam bo lepo. Veselim se plezanja in streljanja z lokom./MZ
Pričakujem, da se bomo dobro počutili in da nam bo lepo./PS
Komaj čakam škratov ples in ko se bomo predstavili. Nič me ni strah. Veselim se prihoda v Čebelico./TT
Občutki pred odhodom v šolo v naravi so zelo lepi. Pričakujem, da se bomo imeli lepo./LT
Občutki so zelo dobri. Komaj čakam streljanja z lokom in plezanje po steni./LO
Pričakujem, da bomo veliko streljali in se veliko gibali./RK

4 komentarji:

  1. Dragi moji, tudi jaz se veselim, da bomo skupaj preživeli prijetne urice skozi različne dejavnosti. Vem, da se bomo imeli čudovito.
    Vaša učiteljica, Zvonka

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz vam zelim, da prezivite cudovite 3 dni v prelepem okolju v navajanju na samostojnost.

    OdgovoriIzbriši
  3. "Kufer" je že spakiran, komaj smo ga zaprli ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Imejte se lepo in pa Tjaša in Ela dobro plezajte
    LATOJA IN DRUŽINA

    OdgovoriIzbriši